My week in pictures: wk 10 ’14

 

Afgelopen week heb ik vooral gefeest. 
De week begon met maandag waarop weer een van mijn bestellingen klaar was. Namelijk Saartje Muziekschaap.

Ook had ik het weekend daarvoor deze chocolade gekocht met popcorn erin! Yummmmm

Dinsdag t/m donderdag had ik gewoon les en in de les had ik mandarijntjes meegenomen. 

Het college was een béétje saai…

Donderdag had ik weer een feest van mijn studie/studentenvereniging Uranymus.
Het thema was spreekwoorden en ik kon niet zoveel verzinnen, dus ging ik helemaal in het groen. Zo groen als gras. Over mijn groene kleren had ik mijn nieuwe zwarte Nikcom (fotocommissie) blousje aan! 😀


Vrijdag was het dan weer zo ver! Mentorkamp. Het kamp waar je mee naartoe moet om als mentor mee te mogen op introkamp. Van alle mensen die meegaan worden 8 papa’s, 8 mama’s, 2 feutografen, de kook en een vliegende kiep of 2 gekozen. Ik ben zelf al 2x mee gemogen als feutograaf en dat vind ik erg leuk om te doen! De enige die het niet zo leuk vindt is mijn camera, want die is een beetje aan het doodgaan van al dat bier, vingerverf, vla en yoghurt…

Net aangekomen in Noorbeek (onder Maastricht) kreeg ik al vrij snel een hele kwak verf in mijn haar en op mijn gezicht en overal..
Op het introkamp is er 1 dag en dat is ransdag. Dan worden er allemaal spelletjes gedaan met verf, vla, yoghurt en nog meer eten om mee te gooien.
Op mentorkamp is elke dag ransdag en iedereen probeert elkaar gewoon zo vies mogelijk te maken.
Zo kregen we op zaterdagochtend ook macaroni als ontbijt. En nee geen normale macaroni, maar roze.
Zo kregen we ook blauwe mayonaise en groene aardappelpuree.


 Het mentorkamp was eigenlijk nog niet afgelopen, maar ik moest carnaval vieren, dus ging ik zaterdagmiddag naar huis. 

Zo zag ik er uit na mijn dagje kamp.
 
 
Na ik heerlijk gedoucht had, heb ik me omgetoverd tot piraat.

Zie mij hier in mijn piratenoutfit.


 Zondag ging ik nog naar de kermis en een beetje naar de optocht kijken en wat carnavallen in Valkenswaard. Samen met mijn moeder, tante, nicht, achterneefje en nichtje en natuurlijk tante Anny. Ze is afgelopen maand 80 jaar geworden en vindt carnaval helemaal geweldig. 
 Zondag had ik het wel een beetje gehad met al dat gefeest. Ik had donderdag 4 uur geslapen, vrijdag naar m’n gevoel helemaal niet. Misschien 2 uur. Zaterdag heb ik wel lekker geslapen, maar mijn voeten waren dood en overal spierpijn. Maar zondagmiddag stond dus tante Anny die 80 is helemaal vrolijk te springen en dansen en daar zag je mij zitten.. Beetje omgekeerde wereld haha!

En wat hebben jullie deze week gedaan?

Tot de volgende keer!
xx Eline
Geef een reactie

