My product: iPad




Voortaan wil ik buiten een my week in pictures ook een standaard post maken over een product dat ik gebruik. Dit product kan vanalles zijn. Van verzorgingsproduct tot een haaknaald.
Waar ik mee wil beginnen is mijn iPad.





De iPad die ik heb is de iPad 2.
Mijn iPhone 4S had ik voor ik mijn had iPad en die is wit, dus moest de iPad ook wit zijn. (En gewoon omdat ik dat mooier vind.) 
En natuurlijk moest er een groen hoesje omheen (mijn favoriete kleur).


Mijn Apps




Hier zie je alle apps die ik heb. Dat zijn er zoals je ziet nogal wat.
De meeste apps die ik gebruik zijn:
– Abobe reader
– Hay Day
– Skype
– Facebook
– Instagram (Account @elineswebshop)



Adobe reader.
Adobe reader gebruik ik voor bijna alles!
Van school tot bladmuziek tot haakpatronen.

Hier zie je een van de haakpatronen die ik van internet heb gehaald en zelf in een PDF heb gezet. Adobe Reader werkt het beste met PDF documenten. Je kunt ook Word en PowerPoint erin openen, maar die kun je niet bewerken.
Hier zie je een pijltje dat ik erbij getekend heb. Op deze manier zie ik bij welke toer ik bij als ik aan het haken ben.


In Adobe Reader heb je nog meer opties.
De PowerPoints die ik krijg van school staan soms al in PDF en anders zet ik ze er zelf van te voren in. De opties leg ik uit aan de hand van zo’n voorbeeld.
 

Je houdt je vinger even op de plek waar je iets wilt toevoegen en dan komt er dit werkbalkje.

Je kunt een notitie toevoegen, tekst of vrije hand. 

Bij notitie krijg je dit scherm waar je iets in kan typen en als je dit opslaat dan komt er een geel vierkantje op die plaats en als je daarop klikt dan opent de tekst. Dit vierkantje kun je erna ook nog verplaatsen.


Tekst is gewoon een tekstvakje wat opent waar je iets kunt intypen. Deze tekst kun je daarna nog verslepen naar de plek die je wil. Het lettertype, de kleur en de grootte kun je na je je tekst hebt ingetypt nog veranderen.
 



Als laatste de optie vrije hand.
Dit is eigenlijk gewoon tekenen. Je tekent of schrijft iets en dat kun je ook verplaatsen en vergroten of verkleinen. Ook kun je de kleur nog veranderen door op de tekening te klikken.


Verder is er ook nog een optie met handtekening. Hier kun je zelf een handtekening toevoegen om onder een document te kunnen zetten. Deze optie gebruik ik zelf niet.




De overige Apps die ik gebruik zijn wel algemeen bekend. 
Sinds het spel HayDay beschikbaar is voor Android, speel ik het zelf ook weer. Dit spel downloadde ik zo’n 2 jaar geleden en heb dit toen veel gespeeld.
Toen iedereen het ook op Android kon spelen, ben ik ook weer begonnen, omdat mijn vriendinnen het toen ook weer gingen doen.
Nu moet ik de hele dag mijn boerderij bijwerken. Het is verslavend hihi.


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en laat me weten als jij ook nog een App hebt die iedereen ook moet hebben.


Tot de volgende keer!
xx Eline

Geef een reactie

