Eline’s webshop: Hippo en Muziekschaapje



Deze week zijn er weer 2 projecten klaar, namelijk mijn grote nijlpaard en het schaapje met muziekdoosje.

 

Ik werd gevraagd om dit schaapje te haken. De vrouw voor wie ik hem ging maken, had zelf de materialen al gekocht, dus die heeft ze naar mij opgestuurd. Dat kan natuurlijk ook! Dus ik had een kant en klaar pakketje om mee te beginnen. Er zit een muziek doosje in die het liedje ‘Slaap kindje slaap’ afspeelt. Super leuk! 


 

 He’s so fluffyyy!! En super zacht!

 En natuurlijk mijn labeltje erop. Hihi.


 Ook ben ik een tijdje bezeig geweest met deze African Flowers te haken zoals die heten. Het patroon is van Heidi Bears en echt super leuk om te maken!
Wel erg veel werk, want moest zo’n 40 African Flowers haken. Het in elkaar zetten is nog het meeste werk. Sommigen kunnen deze en andere beesten met African flowers nahaken van een afbeelding. Super knap, want ik zou er echt niet uitkomen zonder uitgebreid patroon! 
Er komt trouwens nog iets heel leuks aan voor Eline’s Webshop, maar dat verklap ik nog even niet. 
Als je nog een klein cadeautje zoekt of wil je zelf zo’n lief, zacht beestje? Kijk dan even op mijn Facebook pagina of stuur meteen een mailtje met je suggestie naar elineswebshop@gmail.com.
Tot de volgende keer!
xx Eline
4 gedachten over “Eline’s webshop: Hippo en Muziekschaapje

      1. Frouwktjw

        oke bedankt. bij jou leek het hoofdje wat hogerop te zitten, dus beetje een nekje, dat vind ik erg leuk. Hihi nou heb een muziekdoosje in huis gehaald en nu maar hopen dat het gaat lukken.
        groetjes

        Like

Geef een reactie

