My week in pictures: Week 9 ’14

Deze week had ik vakantie en maandag heb ik mijn kamer opgeruimd en mijn nieuwe boekjes gepimpt


Mijn grote agenda waarin ik heeeeel veeeel in kan opschrijven.
Elke dag heeft een aparte pagina, dus kan precies plannen 🙂
Dat heb ik ook meteen gedaan:


Zie hier mijn haak boekje waarin ik alles over haken ga opschrijven.

Mijn bestellingen, wat ik verder nog wil maken en ideeën die ik heb. Maar ook alle kleuren die ik heb wil ik erin plakken met kleurcode enzo.




Ook heb ik maandag cupcakes gemaakt. We hadden nog kleurstof over, dus die heb ik even gebruikt 🙂


Dinsdag ging ik met m’n vriend Stef mee naar België om te kijken naar airsoften. Dat is paintball, maar dan met plastic balletjes in plaats van verf.
In eerste instantie zou ik ook meedoen, maar er was nog maar plek voor 3, dus ging ik maar mee kijken en foto’s maken.

Woensdag was het songfestival op mijn oude middelbare school sg WereDi.
Het vriendinnetje van m’n broertje deed mee en was super goed! Kijk hier voor haar single die nu in de top 100 staat 🙂


Donderdag reisde ik af naar Arnhem om met Belinda, Belinda en Eline te gaan stappen 🙂 De treinen hadden er alleen niet zoveel zin in die dag, dus de reis liep niet zo gesmeerd. Wij, naamgenoten, kennen elkaar van ons introkamp van onze opleiding :). Ze hadden de naamgenoten bij elkaar gezet haha.

Vrijdag was de terugreis naar huis die wel iets beter ging gelukkig.
Toen ik thuis was, ben ik nog even met mama wezen shoppen.
Alvast wat lente/zomer kleding gescoord bij de c&a

Zaterdag kwam Stef een keer naar mij, want hij had een keer geen korfbal wedstrijd. Toen hebben we een beetje geshopt hihi en vonden we chocolade met popcorn erin. Super lekker!!


Zondag ben ik nog even met Stef naar de ijsboerderij gefietst en hebben we een lekker ijsje gehaald.
Toen we thuis waren kregen we het idee om een taart te bakken, dus gingen we naar de appie voor wat ingrediënten en dit is het resultaat:

Yummieeee


Nu ik dit typ ben ik alweer onderweg naar mijn kamer in Nieuwegein en moet ik morgen weer naar school. (Heb ’s maandags vrij hihi)

Wat hebben jullie deze week gedaan?

Tot de volgende keer!
Xx Eline 
Geef een reactie

