My week in pictures: Week 8 ’14

Aangezien ik zoveel foto’s maak, begin ik maar weer gewoon bij vorige week anders is het niet bij te houden.

Afgelopen week ben ik gewoon naar school geweest, dus zo heel veel heb ik niet meegemaakt. 

Maandag stond ik op met een loopneus. Super fijn.


En maandag schreef ik ook weer het eerste artikel op mijn blog.


Heb je het nog niet gelezen? Klik dan hier.

De week begon regenachtig, maar de dagen erna was het lekker zonnig ’s ochtends 🙂



Donderdag ging ik weer vanuit mijn kamer in Nieuwegein naar Valkenswaard. Op station Eindhoven moest ik 20 minuten wachten, dus ging ik even naar de Bruna waar ik dit tijdschrift kocht.

Verder was er ook nog een pakketje voor mij binnengekomen. Iemand vroeg of ik een schaapje voor haar kon haken, maar ze had zelf de materialen al gekocht. Deze heeft ze dus opgestuurd en ik ben meteen begonnen!  

Vrijdag ging ik met mama naar De Greef. Dat is een winkel waar ze allemaal lappen en fournituren, maar nu ook carnavalskleding verkopen. Dus daar ging ik even kijken voor een leuke outfit en natuurlijk voor wat bolletjes katoen.

Dit is de outfit geworden. Ik word dit jaar piraat! Aarhrr. 

Maar toen we terugkwamen uit Veldhoven, keek ik op mijn mail.. en toen.. Mijn bril is klaar! Dus snel naar de winkel gerend met mama en daar mijn bril opgehaald. Helemaal blij.


 

 Er zit zoals je ziet een super leuk blauw brillendoosje bij en een doekje met de nachtwacht erop! Super leuk. Wil je weten waarom ik ineens een bril moest? Klik dan hier.

Zondagavond na het eten hadden we een lekker toetje, namelijk Ben en Jerry’s! Hmmm!

Strawberry Cheesecake. Mijn favoriet!

Sjoelen! Mijn moeder was aan het opruimen en kwam de oude sjoelbak tegen.
Zondagavond gingen wij dus even kijken wie de beste was bij ons thuis.
Helaas kon ik het niet winnen. Ik geef mijn bril de schuld, haha.

Wil je op de hoogte blijven van mijn foto’s? Volg me dan op Instagram @elineelshof

Tot de volgende keer
xx Eline

Geef een reactie

