Abonnement verlengen. Nieuwe telefoon?

Het is al bijna 2 jaar geleden dat ik mijn iPhone 4S heb aangeschaft, dus het is zover dat ik mijn abonnement kan verlengen.
Toen ik mijn abonnement afsloot bij Vodafone, kon je nog kiezen hoeveel internet en belminuten je wilde. Nu moet je per se 300 belminuten nemen bij 1 GB internet.

Mijn iPhone 4S is nog prima, dus ik dacht aan Sim-Only. Bij Vodafone is het hoogste aantal internet MB 500 en dat is net niet genoeg voor mij. 
Dus ik ging toch maar kijken naar de iPhone 5S en 5C. De 5C is €10 goedkoper per maand. Daarom ging ik kijken naar wat precies de verschillen zijn op de Apple site. Daar kon ik alleen vinden dat de flitser anders was, dat de 5S vingerafdruk indicatie heeft en iets met filmen. Ook de chip is beter in de 5S. 
Zoveel verschil zie ik dus zelf niet.

Om te vergelijken met andere providers, ging ik naar de Hi site. Hier kan ik voor 5 euro meer de 5C krijgen met 32 GB ipv 16 GB..

Heeft iemand ervaring met de iPhone 5S en 5C? Laat het me dan weten in de comments 🙂

Tot de volgende keer!
xx Eline  

Geef een reactie

