My week in pictures #5

Weer een nieuwe my week in pictures!

Afgelopen maandag ben ik lekker gaan hardlopen toen ik thuiskwam na school en dat ging super goed.

Dinsdag had ik uitje met de @x¡e©om! 🙂 Het begon pas om half 8 dus ben daarvoor nog met een paar meiden bij de Subway gaan eten en we hadden dit als toetje, yummmmm.

Woensdag heb ik geen foto gemaakt! How is it possible?! Was ’s ochtends nog best moe van dinsdag en daarna ben ik naar school gegaan. Na school ging ik naar de sportschool en toen ik thuis was, kwamen een paar vrienden eten. 

Donderdag ging ik al naar huis, want vrijdag had ik een lange dag op school en had geen zin om met m’n koffer te sjouwen de hele dag. Thuis aangekomen bleek dat Tommy ziek was. Nee grapje, hij was langs het schilderij van mama gelopen dat dus nog nat was, oeps!

Vrijdag stond ik op het punt om in mijn bus te stappen richting Eindhoven om naar Utrecht te gaan, maar kreeg toen een mail dat mijn eerste les uitviel. Ik moest nog iets ruilen bij de Primark en wou dat na school doen, maar aangezien ik nu bijna 3 uur extra had om op school te komen, ben ik toen al naar de Primark gegaan. Toen ik toch extra tijd had, ben ik uitgebreid wezen shoppen in de Primark. Ik zag dat iemand dit kussen had gevonden en ik vind het op Tommy lijken, dus die moest ik hebben! Je kan er met je voeten in en onderin zit een kruik. Zo krijg je geen koude voeten! Verder heb ik ook nog kado’s gekocht voor Sinterklaas, dus dat laat ik nog niet zien.



Zaterdag heb ik ongeveer de hele dag gewerkt aan mijn minion bestellingen. Hier het eindresultaat

 Zondag ging ik naar Stef toe. Voordat ik ging, moest ik nog even een foto maken van Bastiaan de Big uit Zoomigirumi. Ik had eindelijk knoopjes en oogjes gevonden, dus hij is eindelijk klaar.


En wat hebben jullie gedaan deze week?

Geef een reactie

