My week in pictures #4

Deze week heb ik amper mijn laptop aan kunnen zetten, want heb van alles gedaan deze week.
Maandag had ik les tot half 3 en ben daarna gaan sporten. ’s avonds ging ik verder aan mijn minion bestellingen!
 
Dinsdag had ik de hele dag les en daarna nog een vergadering, dus dat betekent dat ik pas heel laat thuis was en even wat eten in elkaar moest knutselen. Ik had nog een bieslook plant, dus die heb ik een beetje gesnoeid, haha.

Woensdag begon ik de dag met hardlopen. Ging niet zo heel erg goed, maar heb toch wel 4 km gelopen. ’s Avonds ging ik naar Catching fire met m’n vriend en zijn beste vriend met zn vriendin, dus we hadden een dubbel date. 
Ik heb alle boeken van the hunger games gelezen, dus ik was wel een beetje kritisch met wat er wel en niet overeenkwam met de film. Verder was het een erg goede verfilming! Er waren een paar dingetjes anders en weggelaten, maarja dat is altijd. Hebben jullie hem al gezien?
 Donderdag was het weer zover! Een van de feesten van mijn studie/studentenvereniging! Dit keer was het een halloween thema. Beetje laat, maar beter te laat dan nooit. Ik ging als heks en deze foto is samen met m’n huisgenootje! 🙂
 
Donderdag had ik nepnagels op gedaan naar het feest, maar ben er helaas een paar (precies de helft om precies te zijn) kwijtgeraakt, haha. Heb daarna alle nagels er maar proberen af te peuteren. Deze nagels zijn van de primark en hadden eigenlijk een zebra print, maar ik heb ze zwart gelakt, hihi. De lijm vind ik best goed, want normaal overleeft niks een Uranymus feest.
 
Dinsdag was de opening van Primark Eindhoven en ik kon er pas zaterdag naartoe! Samen met mama kwam ik aan bij de Primark en natuurlijk stond er nog steeds een rij. Ben benieuwd wanneer dat eens over gaat. Ik had 2 tassen, want had 2 paar schoenen en anders werd het te zwaar ofzo, haha. Ik zal jullie binnenkort laten zien wat ik allemaal heb geshopt! 
Zondag was het eindelijk zo ver! De minions waren klaar. Nu staan er nog 4 minions op mijn lijst om te maken, dus ben weer druk bezig.
 
Bij de primark had ik deze nagel versier steentjes gekocht. Had het even uitgetest met de nagellak die ik zondag had gekocht. Het is 330 Highland van Rimmel. Rimmel was in de aanbieding bij de Etos, dus heb dit lakje en 500 Peppermint gehaald. Dit was in de bus onderweg naar mijn kamertje en heb daar mijn handschoenen laten liggen :(. Dat wordt koude handen hebben deze week. 
Wat hebben jullie deze week gedaan? 🙂

Geef een reactie

