My week in pictures #3

Deze week is mijn nieuwe periode (blok B) ingegaan op school, dus weer gewoon naar de colleges. 
Het begon meteen lekker op maandag met 8 minuten vertraging met de bus :(.

 

Dinsdag was het dan eindelijk zo ver! 30 seconds to mars in het ZiggoDome.
Voor een uitgebreid verslag en foto’s klik hier.

 Woensdag kwam mijn vriend, Stef, eten en ik had nog alles staan om sushi te maken, dus gingen we natuurlijk sushi maken! Yum.

 En donderdag was ik 10 maanden samen met Stef.

 Vrijdag was ik weer thuis en Tommy vond the Voice of Holland niet zo interessant om te kijken, want hij lag zo te slapen.

Zaterdag kwam de Sint weer aan in Nederland! Dat moest ik natuurlijk even kijken samen met Tommy!
 

 Zondag was ik naar een rommel/kerstmarkt geweest en daar was ook een loterij. Natuurlijk weet ik de goede envelop eruit te halen en win ik dit keyboard! Super handig om ergens mee naar toe te nemen. 

Wat hebben jullie deze week gedaan? 🙂

Geef een reactie

