DIY: Pimp your boots

In plaats van nieuwe laarzen kopen, vond ik het leuk om mijn oude laarzen op te pimpen.
Hiervoor heb ik vierkante en ronde studs gebruikt.
 

 
Een paar jaar geleden heb ik dit apparaatje gekregen voor mijn verjaardag. Door in het witte gedeelte de stud te doen en dat zetten op de plek waar je het wil aanbrengen, druk je de stud in bijv. een broek, laars of tas.
Dit apparaat is alleen geschikt voor ronde studs, maar als je een maatje groter neemt (de witte gedeeltes zijn in verschillende maten) dan past die er wel in.

Hier zie je mijn laarzen voor en na.
 
Ik heb de ronde en vierkante studs afgewisseld door eerst 2 vierkante en daarna 1 ronde te doen.
Je kan natuurlijk ook random de verschillende studs erin doen of een ander patroon te bedenken.

Wat vinden jullie er van?




2 gedachten over “DIY: Pimp your boots

Geef een reactie

