My week in pictures #2

Deze week heb ik relatief heel wat foto’s gepost op instagram, hihi. Moest een paar bestellingen afmaken voor mijn webshop en heb verder meegedaan aan de beautylabchallenge.

Maandag:

Tommy was naar de kapper geweest en ik heb een tijd geleden een trui voor hem gebreid, maar die doet ie niet zo graag aan. Ik denk dat hij het toch wel koud had zonder al dat haar, want hij liet hem gewoon om zijn nek hangen.

Dinsdag:

 Ik kwam thuis na even een uurtje naar school te zijn geweest en het weer was precies zoals de thee beschrijft, dus meteen een kopje genomen.

Dit aapje is zooooo cute! Het was een bestelling, maar ik heb nog niet de tijd gehad om er een voor mezelf te maken, helaas. 
 
 Woensdag:

 
Ik had een keer zin om mijn haren te steilen en dat had ik woensdag gedaan. In mijn vorige post kun je meer foto’s zien. Wat vinden jullie?

 ’s Avonds ging ik met m’n vriend naar de bioscoop naar Escape Plan. Normaal ga ik nooit naar actiefilms, maar hij wilde er graag heen. Ik vond hem achteraf wel leuk, haha.

Donderdag:

Ik was de hele ochtend gaan shoppen met een vriendinnetje, maar heb zelf niks gekocht. En deze foto moest ik maken voor de beautylabchallenge, want zoals velen weten is mijn lievelingskleur groen!
 
Vrijdag:

Vrijdag had ik de hele dag practicum en was pas om half 6 klaar en ik ging naar huis, dus ging ik even langs de Julia’s pasta. Yumm. Toen ik in Eindhoven was, moest ik 20 minuten op mijn bus wachten, want na 7 uur rijden ze nog maar 1x per half uur. Dus toen ging ik een toetje halen. Swirl!


 
Zaterdag:

 Op de KreaDoe beurs had ik een fluffy bolletje gekocht en wilde er een schaapje mee maken dat ik op instagram had gezien. Ik kon er geen patroon van vinden, dus ben zelf aan de slag gegaan en ik vind hem redelijk goed gelukt.
It’s so fluffy I’m gonna die!


Ik was met mama in de Jan Linders, die voor de laatste dag open was en zag karamel pepernoten. Ik houd van caramel dus dit moest het zijn.
En deze pepernoten had ik nog nooit gezien, dus die heb ik meegenomen om uit te proberen. Ze zijn best lekker, maar geef mij maar gewone pepernoten.

Zondag:

 
Zondag ging ik smiddags naar de verjaardag van mijn tante en ’s avonds weer richting mijn kamer om de EMA’s te kijken!

Wat hebben jullie deze week gedaan? 

Geef een reactie

