About Eline’s webshop

Misschien dat jullie het al hadden gezien, maar hierboven komt een kopje met Eline’s webshop.
Wat verkoop ik daar allemaal?


 
Vooral gehaakte dieren, knuffels en bijv. cupcakes.
Deze verkoop ik dan, omdat ik moeilijk als zelf kan houden.
Ik werk wel op bestelling, dus als je iets wil dan geef je dat door via elineswebshop@gmail.com en dan ga ik het voor je maken 🙂
Leuk als kado of misschien wel voor jezelf.

Hieronder een paar voorbeelden van wat ik heb gemaakt.


Geef een reactie

