Shoplog Kreadoe!

Zoals jullie in mijn vorige blogpost hebben kunnen zien, ben ik afgelopen zaterdag naar de Kreadoe! beurs geweest in de jaarbeurs in Utrecht.
Ik had een paar dingetjes nodig voor mijn gehaakte beestjes, zoals oogjes en katoen natuurlijk, maar heb ook wat dingen gekocht die ik toevallig tegen kwam.
Hier kunnen jullie zien wat ik allemaal heb gekocht.

Dit is een klei die niet plakt en het is super licht!
Er werd meteen een stuk in onze handen geduwd om te voelen, haha!
En het voelde super raar, omdat je niet verwacht dat het zo licht is, maar erg leuk!
Er waren op de beurs kortings coupons die je bij verschillende stands kon inleveren en deze stand was er een van. Je kreeg het 2e artikel gratis, dus wij vonden het wel de moeite waard. Deze kostte €3,- per stuk en 2e was gratis, dus was het nog maar €1,50.
Zal het resultaat nog plaatsen! 
 Dit bolletje is zó zacht! Alleen daarom zou je het al bijna kopen, maar ik ga er een schaapje van maken. Super lief. Het kostte wel wat.. namelijk €3,50

 Ik maak ook 3D kaarten, dus dit boekje voor €1,50 kon ik natuurlijk niet laten liggen. Allemaal verjaardagsplaatjes, dus komt helemaal goed.

 
Deze bolletjes waren allemaal 6 voor €10,- dus hebben we even samen gedaan, omdat we niet zoveel bolletjes nodig hadden. Wat we uiteindelijk wel beter hadden kunnen doen, omdat ze echt véél goedkoper zijn dan normaal op de webshops en in de winkels.

 
Deze lapjes zijn voor het maken van een uil. Die uil kon je ook kopen, maar het zelf maken is natuurlijk veel leuker! Dit resultaat zul je ook nog te zien krijgen.
Deze lapjes kostte €1,- per stuk.
 De webshop waar ik altijd veiligheidsoogjes bestel, stond ook op de beurs, dus dat vond ik wel super fijn! Ze kosten op de site €3,50 voor 5 paar, maar op de beurs kostten ze €2,50 voor 5 paar! Dus die heb ik even goed ingeslagen.

Hier zie je er nog eentje van dichtbij.

Ben je ook op de beurs geweest en wat heb jij gekocht?
2 gedachten over “Shoplog Kreadoe!

Geef een reactie

