My week in pictures #1

Afgelopen week heb ik niet zo heel veel meegemaakt, maar laten we beginnen met 
Maandag:

Tijdens het avondeten zag ik een regenboog en daar moest ik natuurlijk even een foto van maken 🙂

 

Dinsdag:
Dinsdag kreeg ik 2 pakketjes binnen, namelijk deze ibiza feathers en mijn nieuwe iPhone 4s hoesje van de Efteling!
Natuurlijk ging ik deze veertjes meteen in mijn haar zetten.
Je zult wel denken van hoezo komt ze daar nu pas mee? Dat was toch voor van de zomer?
Ik was vorige week tijdens de fright nights in Walibi en daar kon je deze veertjes laten zetten voor 4,95 per stuk. Maar ik vond natuurlijk dat dat goedkoper kon en ging googlen en kwam zo op verschillende sites waar je ze kan bestellen, dus dat heb ik gedaan.

Woensdag:
Happy Halloween!!

Donderdag:
Donderdag had ik de hele dag practicum op school, dus heb geen foto’s gemaakt helaas.

Vrijdag:
Vrijdag ging ik weer naar huis (Valkenswaard) en daar was pas beton gestord, want de tuin wordt opgeknapt. Tommy vond het even leuk om eroverheen te lopen hihi.

Zaterdag: Kreadoe!

Zaterdag was ik met Christel naar de hobbybeurs Kreadoe! geweest in de jaarbeurs in Utrecht.
Het is daar gróót joh! En er stond véél! We hebben van 10 tot 15 rondgelopen en toen hadden we alles pas 1x gezien. Het was wel erg leuk!
Een shoplog van deze dag komt binnenkort online!

Zondag:  
 
Gisteren (zondag) ging ik met m’n broertje sushi maken. Maar natuurlijk hielp m’n broertjes vriendin ook eventjes mee, want die hebben samen sushi maken als werk gedaan. Het was super lekker, maar ook super veel!
Wat hebben we erin gedaan?
Het meeste is ei, kruidenkaas en tonijn, omdat wij dat het lekkerste vinden.
Dan zul je vast denken: kruidenkaas?!? Ja! dat is super lekker!
En de ei is ook erg lekker, omdat daar veel suiker bij zit, hihi.
Hebben jullie nog iets leuks meegemaakt deze week? 
Geef een reactie

