Een nieuw begin

Het is lang geleden dat hier iets geplaatst is. Maar ik volg de laatste tijd meer blogs en toen dacht ik bij mezelf van waarom doe ik er zelf niks meer mee?
Daarom heb ik nu al mijn blogposts die er op stonden af gegooid. En ga vanaf nu proberen weer alles bij te houden.

Wat ga ik vanaf nu posten? Dat weet ik nog niet zo goed, maar daar komen we samen snel genoeg achter. Ik wil wel elke dag van de week een zelfde soort post neerzetten. Bijvoorbeeld elke maandag een My week in pictures en elke dinsdag een product dat ik gebruik. 
Het wordt dus een online dagboek voor iedereen die het wil lezen en ook voor mezelf om alles terug te kunnen lezen.

Verder ga ik mijn blog nog even een make-over geven.

Tips en vragen zijn altijd welkom in de comments hier beneden 🙂

Geef een reactie

